lunes, 27 de mayo de 2013

CORPUS 2013 I EL NOSTRE "PINTXO" PER LES FESTES


En els carres de Cornellà ja es respiren aires de Festa Major.
Serà la primera Festa Major de  LA PISSARRA, el nostre bar, el vostre…

Pensant en les Mini Tapes que obsequien amb les vostres consumicions i valorant la vostra opinió al respecte, hem decicit fer un PINTXO especial per aquest  CORPUS . 
Així que per votació popular  aqui va :

Primer el dibuix, doncs dibuixo totes les Mini Tapes. Es una costum que vaig aprendre en les cuines dels Hotels que he treballat.
Tots els plats tenen un dibuix, un esquema, unes proporcions.... 

Un cop dibuixat i amb els ingredients preparats, comencen el seu muntatge, i aquest és el resultat.
   
 "PINTXO" CORPUS-13


  
 

  Els seus ingredients:
  Llesca de pa rústic del Forn de pa Massana
 Morcilla de Cansaladeria Cristall. Mercat Centre
 Ceba caramel·litzada de la Maria, o sigui jo.
 Patates fregides amb maionesa de qualsevol supermercat de proximitat.

Que voleu que us digui..., a mí m'agrada fer "Barri" i compro al "Barri".M'encanta anar a comprar al mercat, a les botigues que tinc a la vora i hem coneixen ,aquelles en les que pots preguntar, pel marit, pels fills, aquelles botigues de tota la vida.

Aquest és el nostre PINTXO , i el seu preu és 1,80.
El podreu demanar a partir d'aquest Dijous Vespre.

Que vagi de gust!!!!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario